Wczytuję dane...
Pomoc / FAQ

Witamy w dziale pomocy.

Umieszczać tutaj będziemy odpowiedzi na najczęściej zadawane przez Państwa pytania oraz podawać informacje, które często przydają się naszym Klientom. 

1. Ile trwa realizacja złożonego zamówienia?

Zamówienia realizowane są zazwyczaj w przeciągu 2 -3 dni roboczych od momentu zakupu. W przypadku większych urządzeń czas realizacji zamówienia jest ustalany indywidualnie z Klientem.

2. Czy można anulowac zamówienie?

Skontaktuj się z nami pod adresem mail: biuro@printer4.pl lub numerem telefonu +48 535 444 845. Nasz pracownik sprawdzi na jakim etapie jest Twoje zamówienie i potwierdzi możliwość jego anulowania.

3. Co dokładnie dzieje się po złożeniu zamówienia?

Po złożeniu zamówienia Klient dostaje potwierdzenie realizacji zamówienia drogą mailową.

4. Ile trwa dostawa? Czy jest możliwość śledzenia przesyłki?

Dostawa za pośrednictwem firmy kurierskiej trwa zwykle od 1 do 2 dni roboczych. Śledzenie przesyłki jest możliwe. Po odebraniu prze kuriera przesyłki wysyłamy do Państwa nr listu przewozowego oraz nazwę firmy kurierskiej za pośrednictwem, której realizowana jest dostawa.

5. Czy otrzymam fakturę za zakupy?

Tak, do zamówienia dołączana jest faktura VAT lub paragon. Chęć otrzymania faktury należy zgłosić przy składaniu zamówienia, zaznaczając odpowiednie pole w formularzu. Należy pamiętać o podaniu pełnych danych firmy wraz z numerem NIP.