FAQ

FAQ (ang. Frequently Asked Questions) – zbiory często zadawanych pytań i odpowiedzi na nie, mające na celu udzielenie danemu użytkownikowi serwisu internetowego pomocy bez konieczności angażowania do tego jakichkolwiek osób.

1. Jak długo trzeba czekac na przesyłkę?

Przesyłki są zazwyczaj realizowane w przeciągu 2 dni roboczych od momentu zakupu. W przypadku większych urządzeń czas realizacji zamówienia jest ustalany indywidualnie z Klientem.

2. Czy można anulowac zamówienie?

Skontaktuj się z nami pod adresem mail: biuro@printer4.pl lub numerem telefonu +48 535 444 845. Nasz pracownik sprawdzi na jakim etapie jest Twoje zamówienie i potwierdzi możliwość jego anulacji.

3. Co dokładnie dzieje się po złożeniu zamówienia?

Po złożeniu zamówienia Klient dostaje potwierdzenie realizacji zamówienia drogą mailową.

4. Czy otrzymam fakturę za zakupy?

Do zamówienia dołączana jest faktura VAT lub paragon. Wystarczy w zamówieniu zaznaczyć odpowiednie pole i uzupełnić dane potrzebne do wystawienia faktury VAT.